Anslutningsproblem med min Android-app

Följ dessa enkla steg för att återupprätta anslutningen på din Android-enhet.

Internetanslutning

Det kanske verkar självklart men vi börjar med din internetanslutning. Kontrollera att du är ansluten till Wi-Fi eller ett mobilt datanätverk. Du borde se ikonerna för detta högst upp på din skärm.

Starta om

Nästa steg är att starta om din Android-enhet genom att stänga av den och starta den igen.

Sök efter uppdateringar

Om anslutningsproblemet kvarstår efter omstart, kontrollera om du använder den senaste versionen av appen genom att gå till:

Inställningar → Appar → Alla

Välj sedan vår app.

Ominstallera vår app

Om det inte finns någon uppdatering tillgänglig eller om uppdatering inte löser problemet, försök installera om appen. Du måste först ta bort appen genom att radera den från din enhet. Sedan laddar du ner den och installerar den igen.

Kontakta kundtjänst

Om problemet kvarstår, skicka oss följande information via vår datorklient, mobilapp eller webbsajt, så ska vi se vad vi kan göra:

  • Felmeddelande
  • Modell på mobiltelefon/surfplatta
  • Android-version

Feedback

Var denna artikel till hjälp?

Relaterade hjälpartiklar