Kan inte ansluta med min Android mobilapplikation

Genom att följa dessa enkla steg bör ditt anslutningsproblem till vår mjukvara till din Android enhet att lösas.

Internetanslutning

Det kanske verkar uppenbart men låt oss börja med din internetanslutning. Kontrollera att du är ansluten till antingen Wi-Fi eller ett mobilt datanätverk. Du bör se ikonen längst upp på din skärm.

Starta om

Nästa steg är att starta om din Android enhet genom att stänga av den och starta den igen.

Sök efter uppdateringar

Om anslutningsproblemet kvarstår efter omstart, kontrollera om du använder den senaste versionen av appen genom att gå till:

  1. Inställningar
  2. Appar
  3. Alla och leta efter vår programvara
Ominstallera vår app

Om ovanstående misslyckas eller om det inte finns några uppdateringar tillgänglig, försök ominstallera vår applikation. Du behöver första ta bort appen genom att radera den från din enhet. Ladda ner appen igen och ominstallera den.

Kontakta kundtjänst

Om problemet kvarstår ber vi dig att skicka in en detaljerad rapport angående ditt anslutningsproblem, som inkluderar:

  • Felmeddelande
  • Modell på mobiltelefon/surfplatta
  • Android-version

Feedback

Var denna artikel till hjälp?

Relaterade hjälpartiklar