Hur kan vi hjälpa dig?

Hitta loggfiler manuellt med Windows eller Mac

Om du upplever problem med vår programvara eller ditt Stars Konto ber vi dig skicka oss loggfilerna som vårt program genererar. Då kan vi granska loggfilerna, leta efter felmeddelanden eller indikatorer på vad som kan orsaka problemen och ge dig den hjälp du behöver.

Skicka dem via vår programvara om du kan öppna den. Om du inte kan öppna programvaran kan du fortfarande hitta filerna manuellt:

Windows Vista, Windows 7, Windows 8 och Windows 10
  1. Tryck på Windows-tangenten och ”R” samtidigt.
  2. Skriv in följande text eller kopiera/klistra in och tryck på Enter:
    %USERPROFILE%\AppData\Local
  3. Hitta och öppna mappen för vår programvara.
  4. Hitta alla filer som slutar på .log.0 eller .log.1
  5. Dra dessa filer till ditt skrivbord för enkel åtkomst.
Windows XP
  1. Dubbelklicka på Min dator på skrivbordet eller i startmenyn.
  2. Dubbelklicka på "C:" för att se din hårddisk.
  3. Dubbelklicka på Programfiler
  4. Skrolla ner och dubbelklicka på mappen för vår programvara.
  5. Hitta alla filer som slutar på .log.0 eller .log.1
  6. Dra dessa filer till ditt skrivbord för enkel åtkomst.
Mac OS X
  1. Öppna Finder och i menyraden längst upp klickar du på och sedan Gå till mapp.
  2. Skriv in följande text eller kopiera/klistra in och tryck på Enter:
    ~/Library/Logs
  3. Hitta och öppna mappen för vår programvara.
  4. Hitta alla filer som slutar på .log.0 eller .log.1
  5. Dra dessa filer till ditt skrivbord för enkel åtkomst.

Du kan kontakta oss via formuläret Kontakta kundtjänst genom att gå till:

Hjälp → Kontakta Oss

Viktigt:
Inkludera även ditt Stars ID och information om varför du skickar loggfilerna.

Feedback

Var denna artikel till hjälp?

Relaterade hjälpartiklar