Hur kan vi hjälpa dig?

Skicka loggfiler med Windows eller Mac

Om du upplever problem med vår programvara eller ditt Stars Konto ber vi dig skicka oss loggfilerna som vårt program genererar. Då kan vi granska loggfilerna och leta efter felmeddelanden eller indikatorer på vad som kan orsaka problemen och ge dig den hjälp du behöver.

Det är viktigt att du skickar filerna så fort du kan, eftersom å de skrivs över efter 48 timmar.

För att hämta loggfilerna, starta vår programvara (inloggning krävs inte för detta) och gå sedan till lobbyn och välj:

Hjälp → Loggfiler (inkludera ditt Stars ID och information om varför du skickar loggfilerna) → SKICKA LOGGFILER.

Då skickas loggfilerna och din förklaring till oss automatiskt.

Du kan även spara loggfilerna som en ZIP fil genom att välja ZIP & SPARA. Dina loggfiler kommer då automatiskt att sparas som en zip fil på din hårddisk. För att göra det, öppna lobbyn, sen:

Hjälp → Loggfiler → ZIP & SPARA

Spara filen på ditt skrivbord (du måste kanske navigera till ditt skrivbord eftersom standardplatsen är inställningsmappen).

Skicka loggfilerna via vårt formulär Kontakta kundtjänst som du hittar här:

Hjälp → Kontakta kundtjänst

För att se en instruktionsvideo (endast på engelska) som förklarar dessa steg, tryck bara på play-knappen!

Feedback

Var denna artikel till hjälp?

Relaterade hjälpartiklar