Hur kan vi hjälpa dig?

Anslutningsproblem med min iOS mobilapplikation

Följ dessa enkla steg för att återupprätta anslutningen till vår mjukvara på din iOS enhet.

Internetanslutning

Det kanske verkar självklart men vi börjar med din internetanslutning. Kontrollera att du är ansluten till Wi-Fi eller ett mobilt datanätverk. Du borde se ikonerna för detta högst upp på din skärm.

Starta om

Nästa steg är att starta om din iOS enhet genom att stänga av den och starta den igen.

Ominstallation

Om en omstart inte löser problemet, försök installera om appen. Du måste först ta bort appen genom att radera den från din enhet. Ladda sedan ner den från App Store igen och installera.

Kontakta oss

Om problemet kvarstår, skicka oss följande information via vårt formulär "Kontakta kundtjänst” så ska vi se vad vi kan göra:

  • Felmeddelande
  • iPhone/iPad modell
  • iOS Version

Så här hittar du till formuläret:

Dator/Hemsida

  1. Hjälp
  2. Kontakta oss

Mobil

Klicka på Mer, sedan:

  1. Inställningar & Verktyg
  2. Kundtjänst
  3. Kontakta kundtjänst

Om du använder vår PokerStars Next Gen applikation:

  1. Klicka på Konto ikonen
  2. Hjälp
  3. Kontakta kundtjänst

Feedback

Var denna artikel till hjälp?

Relaterade hjälpartiklar