Hur kan vi hjälpa dig?

Tekniska problem i casinot - Rensa cache för program och lobby (Mac)

Att rensa applikationen och lobbyns cache från vår mjukvara kan ibland lösa problem med tillgång till vår mjukvara:

Rensa först dina användarinställningar för programmet:

  1. Öppna Finder
  2. Gå till Biblioteket genom ett av följande alternativ: Shift + Command + G eller och sedan Gå till Mapp… från menyfältet, eller leta upp följande väg manuellt: ~/Library/
  3. Radera PokerStars mapp under Application Support (FullTilt om du använder Full Tilts programvara)
  4. Från mapparna Inställningar och Caches, radera filer och mappar som börjar med com.pokerstars... (eller com.fulltilt...)
  5. Töm Papperskorgen

Öppna sedan webbläsaren Safari och följ sedan dessa steg:

  1. Gå till Safari menyn bredvid apple ikonen
  2. Välj Inställningar, sedan Avancerat och markera Visa utvecklarmenyn i menyraden
  3. Gå till Utvecklare
  4. Klicka på Rensa cache

Cachen är nu aktiverad för den interna webbläsare som vår programvara använder.

Cache-mappen heter XCW och du hittar den under ~/Library/Caches.. För att rensa din cache från vår Mac CEF programvara, flytta helt enkelt din XCW mapp till Papperskorgen.

Feedback

Var denna artikel till hjälp?

Relaterade hjälpartiklar