Information och vanliga frågor om vår svenska licens

Vi är glada att kunna meddela att vi har nya versioner av vår datorklient och våra appar, då vi nu förbereder lanseringen av en lokalt licensierad produkt i Sverige. Alla spelare som bor i Sverige måste flytta till den nya versionen av vår datorklient och våra appar, som erbjuder samma fantastiska funktioner som du har idag.

Att flytta ditt konto är enkelt och om du har några frågor borde du kunna hitta svaren nedan.

När sker flytten till den nya plattformen? Hur flyttar jag mitt konto? Och om jag vill spela på min iOS-enhet? Måste jag flytta? Kan jag skapa ett nytt konto istället för att flytta mitt gamla? Hur kommer det att fungera? Kommer jag att ha tillgång till Stars Rewards efter flytten? Finns det något som kan hindra mig från att slutföra flytten? Hur verifierar jag mitt konto? Samma spel – samma funktioner? Vilka valutor kommer att stödjas? Får det några konsekvenser vad gäller skatt som påverkar mig som spelare? Kan jag fortfarande använda mitt Stars-konto för att köpa in till livepokerevent? Kan jag fortsätta spela med mina vänner från andra länder? Kan jag logga in om jag besöker ett annat land? Kommer överföringar mellan spelare att vara möjliga? Vilka är de nya funktionerna för ansvarsfullt spelande? Jag har ett konto på PokerStars.net, kan jag ändå använda PokerStars.se? Jag har ett konto på er .ES-licens, kan jag fortfarande använda det? Vad händer med chatten? Ändrar detta vilka språk jag kan använda vid bordet? Vad händer om jag stöter på problem?